Į viršų
MOKYKLOS VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMAS
2012-2013 m.m. analizė
Tobulinamą veiklą atitinkantis rodiklio numeris |
BUVO (2012-2013 m.m.) |
VEIKTA (2012-2013 m.m.) |
YRA (2012-2013 m.m.) |
BUS (2013-2014 m.m.) |
2.4.2. |
Daugiau kaip pusė mokinių neatsakingai žiūrėjo į mokymąsi, negebėjo savarankiškai atlikti užduotis, mokytis bendradarbiaudami, nepasitikėjo savo gebėjimais. |
Vyko metodinių grupių posėdžiai: “Mokinių mokėjimo mokytis kompetencijos samprata ir vertinimo principai”, “Geras mokytojas”. 1 k. per savaitę mokiniams vedamos klasės valandėlės pasirinkta tema. |
70 % mokinių suvokia, kad svarbu mokytis, jaučiasi atsakingi už savo mokymąsi. 80 % mokinių geba mokytis bendradarbiaudami ir planuoja savo mokymosi laiką, derina mokymąsi ir poilsį. 90 % mokinių sugeba pasinaudoti virtualia mokymosi aplinka (komp[iuterinėmis programomis, mokymuisi skirtomis svetainėmis). 5-8 klasėse pasinaudojus diagnostiniu mokinių įsivertinimo įrankiu mokinių mokėjimo mokytis kompetencijoms įsivertinti paaiškėjo, kad dauguma mokinių save įsivertina III lygiu. |
Toliau tobulinsime veiklą. Sieksime, kad mokiniai gebėtų savarankiškai tinkamai pasirinkti atlikimo būdą, formą, pastebėti savo klaidas ir jas analizuoti, įvertinti savo mokymąsi ir mokymosi rezultatus, ugdysime mokinių pasitikėjimą savo gebėjimais.
|
2.2.2. |
Nepakankamai aiškiai mokytojai formulavo pamokos uždavinius, pamokos struktūra ne visuomet atitiko pamokos uždavinius, ugdymo metodai, turinys ir priemonės ne visuomet atitiko ugdymo tikslus. |
Dalyvauta internetiniuose seminaruose: “Siekiant geresnės ugdymo kokybės”, “Nuo plano iki pamokos rezultato”, “Pamokos struktūros kokybė”, “Vertinimas-integrali ugdymo proceso dalis”. Stebėtos kolegų pamokos. |
80 % mokytojų pamokos uždavinius suformuluoja aiškiai ir suprantamai, aiški pamokos struktūra. |
Toliau tobulinsime veiklą. Sieksime, kad tinkamai ir tikslingai būtų parinkti ugdymo metodai, mokymo priemonės, objektyvus mokinių vertinimas. |
2013-2014 m.m. mokyklos veiklos kokybei įsivertinti pasirinkti rodikliai:
2.2.2. Pamokos struktūros kokybė
2.4.2. Mokėjimas mokytis
2.5.2. Mokymosi veiklos diferencijavimas